Nyt på bloggen uge 50


1) Der er tilføjet en del nye links og kategorier. Primært vedrørende evidens, forskning mm. Perspektivet er, at vi på sigt bliver gode til at finde frem til den viden af høj kvalitet, som vi har brug for.

Jeg vil anbefale et besøg på: 

2) Artikel om PALS, som jeg skriver på, findes under lærerens side. Dú er velkommen til at kommentere og være med i udviklingen af den. Der er også en video, der illustrerer forskellen på opdragelse til ydre og indre disciplin. https://peadagogikogdidaktik.wordpress.com/laererens-side/pals-skoler/ydre-eller-indre-disciplin/

3) Jeg har tilføjet kodeadgang til de studerendes forum, således I kan skrive der, uden det kan ses i det offentlige rum.

4) På bloggen om e-læring. http://lektorelearning.wordpress.com/

er der primært tilføjet link vedr. kvalitet i e-læring, som jeg arbejder med i forbindelse med en artikel, som jeg skriver på.

Der er sket en del andre ændringer, men det må vist række for denne gang.

Skriv et svar

