Status vedr. bloggen.


Jeg er sygemeldt nogle uger, så der kommer ikke så meget nyt her.

Jeg har aftalt med Ole Gade fra Unge Pædagoger, at der kommer et nummer om pædagogiske koncepter til efteråret, hvor artiklen om PALS så kommer med i redigeret form. (Her på bloggen findes den uredigerede version under navnet PALS er der grund til bekymring).

Bloggen runder 7000 hits i dag eller i morgen, og efter mine succeskriterier er det bestemt en succes. Jeg vil derfor blive med at opdatere og skrive på den, når jeg vender tilbage om nogle uger.

Så vil jeg på et tidspunkt lave en lille undersøgelse, så jeg kan få kendskab til,  hvad I som studerende bruger bloggen til, hvad jeres vurdering er osv.  I er naturligvis meget velkomne til at skrive kommetarer om det.

Bedste hilsner

Hilmar Laursen

One thought on “Status vedr. bloggen.

  1. Jan H. Kristensen

    Lad være med at forhaste dig. det er herligt at læse bloggen, og få nye input. – Det er dog vigtigere at du holder dig selv i godt helbred.
    Pas godt på dig selv, så vi kan få kvalificerede tanker igen.

    Svar

Skriv et svar

